Hi from Greece , anyone with an upgrade in a aveo like mine ??? (To take an idea ;) :) )Attachment 4493
Printable View
Hi from Greece , anyone with an upgrade in a aveo like mine ??? (To take an idea ;) :) )Attachment 4493
wow
nice car
didn't see any one like yours in Russia
Thanks my friend . I hope to help you by giving you a few ideas how you can upgrade your ;)
thanks
sounds good considering car outfitting is my favorite habit
hi teo i am from greece to
where are you from?
Athina , esy ?exeis aveo ?
αθηνα περιστερι.εχω aveo του 2012 diesel.
Γεια σου Πάνο. Ημουν έτοιμος να κλείσω το ltz αλλά κάποιοι φίλοι μου την τελευταία στιγμή με απέτρεψαν διότι το αυτοκίνητο, λένε, έχει έχει πολλά προβλήματα. Ποια έιναι η άποψη σου?
Χθες το απόγευμα το παρέλαβα και έχω κάνει καμιά πενηνταριά χλμ. Γρήγορο μετά τις 2000 στροφές, έχει πολλά παιχνιδάκια για να ασχολείσαι, αλλά για Diesel δείχνει ότι καίει πολύ. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η Chevrolet εγκαταλείπει την Ευρώπη το τέλος του 2015. Θα βρίσκουμε ανταλλακτικά?
Εχω το LTZ sedan diesel από 07/2013.Εχω κανει 23000χλμ σε κάθε είδους διαδρομή (και πολύ βουνο) φουλ φορτωμένος τις περισσοτερες φορες . Κανενα πρόβλημα ως τωρα και πολύ καλη τιμη πρωτου service στην αντιπροσωπια .Μεση καταναλωση από την αρχη 5,3 λιτ/100χλμ...
Γεια σου carcaroth. Παρέλαβα το δικό μου LTZ με Mylink πριν από ένα μήνα και έχω κάνει 1500 χλμ. Κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα εκτός από την κατανάλωση που είναι 5.1 λιτ/100 χλμ. Περίμενα κάτι λιγότερο αλλά γενικά το αυτοκίνητο δεν φημίζεται για την οικονομία του. Το θέμα είναι το Mylink στο οποίο ο αντιπρόσωπος δεν μπορεί να προσαρμόσει GPS! Εχεις καμιά ιδέα? Καύσιμο SHELL V-POWER και επιτάχυνση εντυπωσιακή για πετρελαιοκίνητο. Τεράστιος χώρος αποσκευών. Γενικά ικανοποιημένος.
Εχουμε ακριβως το ιδιο αυτοκινητο.Από που προκυπτει ότι το αυτοκινητο δεν φημίζεται για την οικονομια του?Το 5.1 το δικο σου δε σε ικανοποιει?Ποσο λιγοτερο θα περιμενες από ένα αστρωτο οικογενειακο αυτοκινητο 1200κιλων (πολύ καλα για τις διαστασεις του) σε πραγματικες συνθηκες οδηγησης?Νομιζω ότι παρασύρεσαι από τις γνωμες των αλλων...Για να γινω λιγο πιο αναλυτικος και να σε βοηθησω να ξεπεράσεις τις οποιες επιφυλάξεις σου (που κανονικα δε θα επρεπε να υπαρχουν αφου αυτο το αμαξι επελεξες και πολύ καλα εκανες...), το δικο μου 5,3 προκυπτει από 30% εθνικη(110-130χλμ/ωρα με αρκετα ανοιγματα μεχρι τελικη), 30%επαρχιακο (70-120χλμ/ωρα), 20% πολη και 20% βουνο (και όταν λεμε βουνο εννοουμε ευρυτανια-καρπενησι κλπ που νομιζω ξερεις τι σημαινει...).Σε αυτές τις διαδρομες ,τουλάχιστον στο 60% το αμαξι είναι τιγκα (2 ατομα,μωρο,αποσκευες εξοπλισμος ψωνια κλπ) και το 50% εχουν γινει με a/c ανοικτο.Βασει των παραπανω νομιζω ότι η καταναλωση μου είναι σουπερ και είμαι ευτυχισμένος.Οσον αφορα τις επιδοσεις,το αμαξι τραβαει 3 φορες καλυτερα από το Nissan primera 1600 (βενζινη φυσικα) μοντ2002 που ειχα πριν...Για την αξιοπιστια θα σου πω ότι ο πατερας μου κι εγω τα τελευταια 40 χρονια ειμαστε φανατικοι γιαπωνέζοι (μονο νισσαν) και τωρα με το αβεο πρωτη φορααλλαξα μαρκα.Εχω κι εγω τις επιφυλάξεις μου (για ψυχολογικούς κυριως λογους) αλλα νομιζω ότι με λιγη φροντιδα (επιμελη σερβις,καλο καυσιμο σωστο ζέσταμα και προσοχη στο dpf) δε θα υπαρξει πρόβλημα.Εξαλλου θεωρω τη Chevrolet πολύ πιο τιμια και αξιοπιστη από τις περισσοτερες ευρωπαικες μαρκες.Για τα ανταλλακτικα και την εξυπηρετηση μετα την αποχωρηση από ευρωπη (αν τελικα γινει),μην ανησηχεις καθολου.Εδώ βρισκουν οι κάτοχοι Rover που εκλεισε εντελως εδώ και χρονια...Οσον αφορα το gps,δεν εχω πολθασχοληθει γιατι εχω ξεχωριστο δικο μου...Ότι χειαζεσαι στη διαθεση σου.
Λόγω επαγγέλματος, (Φυσικός) και οικολογικής συνείδησης-αντίληψης περίμενα κάτι καλίτερο όχι επειδή πιστεύω τις προδιαγραφές του κατασκευαστή αλλά τον τρόπο οδήγησης μου που είναι λιγο διαφορετικός από τον δικό σου. Ταχύτητα μέχρι 90 Km/h στο οδικό δίκτυο της Ανατολικής Αττικής. Το Hyundai Accent του 2000 εκαψε 5.96 Lt/100Km στα τελευταία 4500 Km με την ίδια οδήγηση και σχολαστική καταγραφή και μέτρηση της κατανάλωσης. Να μην παρεξηγηθώ, δεν ασχολούμαι με +-10 Ευρώ το μήνα, αλλά με το γεγονός ότι το αυτοκίνητο καταναλώνει όσο και ένα Citroen Grand Picasso σύμφωνα με μαρτυρίες ιδιοκτητών του τελευταίου. Κατά τα άλλα είμαι ικανοποιημένος και πιστεύω ότι δεν θα μπορούσα να κάνω καλίτερη αγορά με αυτά τα χρήματα, όμως το βάλε-βγάλε-σύνδεσε-αποσύνδεσε-κρύψε του GPS (αν δεν ζείς στην ασφαλή? Ευρυτανία) είναι ένας μικρός μπελάς. Μου έδωσες ιδέα για εκδρομή στο μικρό-μεγάλο Χωριό!!
Γεια σας! Δύο ερωτήσεις για το MyLink:
1) Όταν το συνδέσεις με το τηλέφωνο διαβάζει τους ελληνικούς χαρακτήρες στο μενού ή τα βγάζει κινέζικα;
2) Αν συνδέσεις το smartphone με το MyLink και βάλεις κάποια εφαρμογή με GPS (π.χ. Google Maps) μπορεί να κάνει πλοήγηση όπως θα έκανες από το κινητό σου;
Γεια σου PowerUnnderneath. 1. iphone s3 συνδεδεμένο μέσω bluetooth αποδίδει ελληνικούς χαρακτήρες, αλλά δεν βγάζει καθόλου ονόματα τηλεφωνικού καταλόγου. 2. Ο αντιπρόσωπος του δικού μου Aveo δεν κατάφερε να συνδέσει το gps από το τηλ. στο mylink. Αντ' αυτού έβαλα μία εξωτερική μονάδα Destinator στερεωμένη πάνω από τις γρίλιες του εξαερισμού η οποία είναι σαφώς εμφανέστερη από την οθόνη του mylink και έτσι δεν χάνω την επαφή μου με τον δρόμο. Δυστυχώς προς το παρόν βρίσκομαι εκτός Ελλάδος και δεν μπορώ να πειραματισθώ. Συνταξιδιώτης μου όμως το καλοκαίρι προς Κρήτη με το ίδιο αυτοκίνητο μου είπε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με το Bringo. Πάντως και εδώ στις ΗΠΑ ιδιοκτήτες του ίδιου αυτοκινήτου (Sonic) δεν είναι ικανοποιημένοι με το Bringo.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Άκουσα επίσης ότι δε συνδέεται καθόλου με τα κινητά HTC. Δεν ξέρω κατά πόσο ίσχυει αλλά με ενδιαφέρει γιατί είναι το κινητό μου HTC. Είμαι πολύ κοντά στην αγορά του και χαίρομαι που διαβάζω ότι καιει μόνο 5.2 λίτρα γιατί αντίστοιχα το Octavia με εργοστασιακή κατανάλωση 3,8l καίει στην πραγματικότητα 6,3 (για diesel μιλάω πάντα). Πάντως, όσο αφορά το MyLink νόμιζα ότι συνδέεις το κινητό σου και μπορεις να χειρίζεσαι όλες τις εφαρμογες από την οθόνη, κάτι που δεν ισχύει προφανώς... Ε;
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν έψαξα και πολύ για άλλες εφαρμογές πλην τηλεφώνου και μουσικής. Οταν επιστρέψω τον Μάρτη θα ασχοληθώ με την πλοήγηση. Το αυτοκίνητο το ερεύνησα πολύ πριν το αποφασίσω (5ος-14) και βεβαιώθηκα ότι με τα χρήματα που στοιχίζει δεν βρίσκεις τίποτα καλίτερο. Συνιστώ LTZ 95 HP. Καίει περισσότερο από το 75 HP αλλά κυριολεκτικά πετάει. Οσο για τα 6.3 lt/100Km του OCTAVIA να μη ξεχνάμε ότι πρόκειται για πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Για το GPS πάλι, άλλος Chevrolet dealer μου είπε ότι μπορεί να ενεργοποιήσει το Bringo, απλώς εγώ δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με αυτό. Το σημαντικότερο accessory ίσως είναι η κάμερα οπισθοπορείας που εδώ στην Αμερική πλέον είναι standard σχεδόν σε όλα τα καινούρια μοντέλλα. Στη διάθεση για ότι άλλο.
3 μήνες το ψάχνω το συγκεκριμένο και απορώ κι εγώ με την τιμή του. Για τα 95 HP σκέφτομαι, είναι και 6τάχυτο. Θα πάω σε μία αντιπροσωπεία για test drive να δω και το MyLink. Θα ρωτήσω πόσο κάνει η κάμερα οπισθοπορείας σαν extra, ίσως χρειάζεται σε τόσο μεγάλο όχημα. Μου κάνει εντύπωση, πάντως, που είναι ετοιμοπαράδοτο (!) ενώ για κάποια γερμανικά περιμένεις 5 μήνες.
Το LTZ τα έχει ΟΛΑ συμπεριλαμβανομένης και της κάμερας. Εγώ πλήρωσα 14180 με το κλειδί στο χέρι (5ος 2014). Παζάρεψε το αν όχι στην τιμή, στα έξτρα που πιθανόν να σου προσφέρουν. Εδωσα άλλα 180 για κοτσαδόρο. Φαντάζομαι ότι ενδιαφέρεσαι για το τετράθυρο sedan to οποίο έχει ένα τεράστιο χώρο αποσκευών! Μία λεπτομέρεια που ίσως σου διαφεύγει. Η Chevrolet εγκαταλείπει την Ευρωπαική αγορά στο τέλος του 2015, το δίκτυο όμως υποστήριξης (Συνεργεία-ανταλλακτικά) θα βρίσκονται εδώ και θα μας καλύπτουν. Αρχικά και εγώ ανυσύχησα αλλά τελικά πείσθηκα ότι δεν δεν θα υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα. Εξ' άλλου τα περισσότερα μηχανικά μέρη είναι OPEL. Το αυτοκίνητο δεν πουλιέται λόγω ελλειπούς διαφήμισης και διότι ο κόσμος ακολουθεί το στερεότυπο mainstream OPEL VW TOYOTA κλπ. Φίλος μου, έδωσε τα ίδια χρήματα για ένα "γυμνό" Fabia! Που μένεις?
Προσωπικα ισχυει ο,τι εχω αναφερει στα προηγουμενα posts.Η καταναλωση εξακολουθει στα 5,3lt/100χλμ, με τις ιδιες διαδρομες και συνθηκες.Προβλημα κανενα πλην μιας καμενης ασφάλειας του 12v ανταπτορα (μαλλον λογω gps) που φυσικα αλλαχθηκε εντος εγγυησης...Χιλιομετρα 31400. Προτεινεται ανεπιφυλακτα!
Θα έλεγα ανύπαρκτης κι όχι ελλιπούς διαφήμισης. Δεν σου κρύβω ότι το Cruze μου άρεσει περισσότερο αλλά η διαφορά στην τιμή είναι εξωφρενική για το diesel, γύρω στα 6400 ακριβότερο. Το Aveo Sedan LTZ MyLink 95hp μου το δίνει η αντιπροσωπεία 13.120+250 τέλη+420 χρώμα(γιατί δε με τρελαίνει το άσπρο) οπότε με 13.800 καθαρίζω. Διάβασα σε άλλα forum ότι κλείνει αλλά για τουλάχιστον 20 χρόνια είναι υποχρεωμένοι να έχουν συνεργείο και ανταλλακτικά οπότε δε με πολύαγχωνει. Μένω Αθήνα, θα το χρησιμοποιω στη δουλειά (έχω πάρκινγκ και σπίτι και δουλειά) καθημερινα κάνω 30km και 5-6 ταξίδια όλο το χρόνο. Απλά μεγαλώνει η οικογένεια και πλέον δεν χωράμε σε hatchback.
To Cruse diesel έρχεται μόνο σε 1700 cc γι' αυτό είναι ακριβότερο. Αν σου αρέσει όμως μην απορίψεις, πριν ψάξεις, την επιλογή αερίου που κάποιοι αντιπρόσωποι παρέχουν. Ισως μάλιστα, είναι πιο οικονομική επιλογή, αν δεν αυξηθεί η τιμή του αερίου. Το δοχείο καυσίμου μπαίνει στη θέση της ρεζέρβας που ούτως η άλλως ρεζέρβα δεν υπάρχει. Εμένα μου στοίχισε 14180 το άσπρο μια και είχα βαρεθεί τα μαύρα!
Πάντως είναι κάποια πράγματα που μου προκαλούν απορία στο Aveo και στην Chevrolet γενικότερα. Για παράδειγμα τα φρένα που έχει και ειδικά τα ταμπούρα πίσω (!) τη στιγμή που ακόμα και κάποια i10 του 2008 φοράνε πίσω δισκόπλακες! Το άλλο είναι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας όταν πάλι η HYUNDAI (όχι κάποια ευρωπαϊκή εταιρεία) φοράει στο i30 πίσω McPherson. Είναι λίγο πίσω σε ενεργητική ασφάλεια να φανταστώ, αλλά σε multimedia παροχές τους ξεπερνάει όλους!
Εγώ είμαι πιστός στην HYUNDAI με 4 μέχρις στιγμής μοντέλλα της. Και εδώ με Elantra του 2010 κυκλοφορώ (δεν έρχεται στην Ελλάδα) και σκέφτομαι να το αντικαταστήσω με το ίδιο του 2015. Είναι i30 sedan πολύ πιο όμορφο από το ευρωπαικό και με πλήρη Αμερικανικό εξοπλισμό. Στην Ελλάδα αυτό αναζήτησα, αλλά το είχαν εντελώς 'Σπαρτιάτικο' ενώ το GoBrazil θα μου το έφερναν όταν θα είχα επιστρέψει στην Αμερική! Το Aveo ήταν η πρώτη μου παρασπονδία από το 1997. Τα ταμπούρα με ξένισαν αλλά δεν έδωσα σημασία διότι η επιρροή τους στο φρενάρισμα είναι μηδαμινή ενώ η οδική του συμπεριφορά, για εμένα που οδηγώ γρήγορα στις στροφές, είναι αξιοπρεπής. Πάντως, αν μου επιτρέπεις τη συμβουλή μου, μην παρακάμψεις χωρίς μελέτη την περίπτωση της υγραεριοκίνησης.
Έκανα μία βόλτα από αντιπροσωπεία και μπορώ να πως το MyLink με ενθουσίασε. Σύνδεσα το κινητό μου πανεύκολα, μου μετέφερε όλο τον τηλεφωνικό κατάλογο και με χαρά διαπίστωσα πως τα ελληνικά ονόματα τα διαβάζει κανονικά! Έκανα και κλήση χωρίς προβλήματα (με άκουγε και τον άκουγα τέλεια). Μετά τσέκαρα τη σύνδεση smartphone για να δω πως δουλεύουν τα apps. Εκεί διαπίστωσα πως τα μόνα apps που δουλεύουν είναι το TuneIn, το Pandora, το Stither και το BringGo αν βέβαια τα έχεις ήδη κατεβάσει το κινητό σου. Είχα εγκαταστημένο μόνο το TuneIn και βρήκε όλες τις παλιές μου λίστες. Αρκετά καλό και χρήσιμο σε ταξίδι που θες να ακούσεις τον αγαπημένο σου σταθμό αλλά δεν τον πιάνεις.
Η υγραεριοκίνηση δεν με πολυέπεισε κι απ' ότι κατάλαβα ο κινητήρας ναι μεν μπορεί να είναι ακόμη πιο οικονομικός όσο το υγραέριο είναι στο 0.80 αλλά δεν συγκρίνεται ούτε σε ροπή, ούτε σε αντοχή στον χρόνο (σύμφωνα με τον πωλητή).
Υ.Γ. Το άσπρο έχει αρχίσει και μου αρέσει πολύ! (Το είδα από κοντά)
Από το δικό μου iPhone δεν κατεβάζει λίστα τηλ. καταλόγου παρά μόνο νούμερα! Ισως πρέπει να κάνω αναβάθμιση του λειτουργικού του αυτοκινήτου σε άλλο αντιπρόσωπο. Μπορείς να μου πεις ποιός είναι ο δικός σου?. Το λευκό χρώμα είναι στη μόδα αλλά ενώ κρύβει τη σκόνη τονίζει τις κουτσουλιές των πουλιών. Σήμερα, φίλος από Ελλάδα μηχανικός, μου είπε ότι εγκαθιστούν συσκευές υγραεριοκίνησης σε αυτοκίνητα diesel!! Aναμιγνύουν ταυτόχρονα τα δύο καύσιμα και το κόστος κίνησης ελαττώνεται κατά 25-30 %. Για τη ροπή πρέπει να σου πώ ότι δεν είναι όπως σε άλλα diesel που έχω οδηγήσει. Ξεκινάει να φαίνεται μετά τις 1700 στροφές. Κάτω από αυτές το αυτοκίνητο πάει καλά αρκεί να μην απαιτείς επιτάχυνση. Αν πατήσεις τέρμα γκάζι με 3η και 1200 στρ θα πρέπει να έχεις την υπομονή να επιταχύνει αργά, πολύ αργά, μέχρι τις 1700 στρ. και μετά απογειώνεται! Το άσπρο χρώμα είναι και μακροβιότερο μιά και ανακλά περισσότερο την υπεριώδη ακτινιβολία. Περιμένω νέα σου.
Κάτι ακόμα για τη ροπή. Σε οδήγηση σε βουνά (και στην Ελλάδα δεν έχουμε λίγα) στις φουρκέτες θα πρέπει να έχεις την υπομονή να κάνεις πολλές αλλαγές ταχυτήτων σε 2η η και 1η. Σε αυτό το αυτοκίνητο η ροπή του πετρελαιοκινητήρα λόγω του δυνατού turbo είναι πράγματι λίγο περίεργη. Σε ανηφόρα με 3η η 2η για να επιταχύνεις χρειάζεσαι τουλάχιστον 1700 στρ.
Τι έγινε τελικά? Να ευχηθώ "καλοτάξιδο" ?
Ναι, μπορείς να ευχηθείς καλοτάξιδο! Εδώ και δύο εβδομάδες είμαι κάτοχος ενός λευκού πετρελαιοκίνητου Aveo Sedan LTZ MyLink! Οι εντυπώσεις εξαιρετικές.
Έκανα και το πρώτο μου ταξίδι βουνό (Καρπενήσι) και αντιμετώπισα αυτό που λες με τις συχνές αλλαγές ταχυτήτων σε ελικοειδείς ανηφορικές στροφές. Μάλιστα κάποιες σχέσεις ταχυτήτων είναι τόσο "κοντά" η μία στην άλλη που στις κατηφόρες καλύτερα να αλλάζεις δύο-δύο τις ταχύτητες.
Συμφωνώ απόλυτα πως η ροπή είναι αρκετά περίεργη, απελευθερώνεται απότομα η δύναμή του μετά τις 1.600 στροφές.
Μικροπράγματα που "με χαλάνε":
1. Φως στην καμπίνα! Ένα φωτάκι στις πίσω θέσεις πόσο θα αύξανε το κόστος του αυτοκινήτου; Κι ένα στο ντουλαπάκι ρε παιδιά!
2. Πλευρική στήριξη καθισμάτων. Όχι και τόσο άνετα όσο του Cruze που δοκίμασα, ωστόσο παραμένουν ξεκούραστα.
3. Start/Stop: Ψάχνω ακόμα τον λόγο γιατί κάποιες στιγμές σταματάει να λειτουργεί. Βρήκα έναν (το A/C) το έκλεισα, αλλά δεν είναι πάντα αυτό η αιτία.
4. Η αντιπροσωπεία θα μου δώσει κάποιο βιβλίο συντήρησης; Κάποιο manual;
Καλοτάξιδο λοιπόν και συγχαρητήρια για τη σωστή επιλογή! Για τις παρατηρήσεις έχεις απόλυτο δικιο. Το Start/Stop φρόντισε να μη σε τρελάνει διότι δουλεύει όποτε θέλει αυτό! Πρέπει ο εγκέφαλος να δώσει σήμα ότι η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, το AC έχει πλήρως ψύξει την καμπίνα, ο κινητήρας έχει αποκτήσει θερμοκρασία κανονικής λειτουργίας και διάφορα άλλα. Κάνε υπομονή και καλίτερα να μην ενοχλήσεις τον αντιπρόσωπο για το θέμα αυτό. Επίσης η ένδειξη αλλαγής σχέσης κιβωτίου καθυστερεί να ενεργοποιηθεί. Βιβλία (2 μεγάλα) θα πρέπει να πάρεις. Ενα για το αυτικίνητο και άλλο για το MyLink. Αλλαγή ταχυτήτων ανά δύο για εμένα είναι σχεδόν κανόνας! Πες μου σε παρακαλώ τις εντυπώσεις σου για το GPS με το Bringgo. Ο αντιπρόσωπος μου είπε, ούτε λαμπάκι αλλης μάρκας να αντικαταστήσω διότι θα ανάψει η ένδειξη check engine, οπότε προσοχή αν σκοπεύεις να τοποθετήσεις τυχόν ηλεκτρικά accessories. Η κατανάλωση μου, για 10000 km καλοκαιρινής οδήγησης σε επαρχιακούς κυρίως δρόμους ήταν 4,74 lt/100 km. Και πάλι καλοτάξιδο!
Στο Bringgo το GPS μια χαρά λειτουργεί με την έννοια ότι βρίσκει πολύ γρήγορα τη θέση σου. Το Navigator είναι καλό αλλά έχει κάποια περίεργα όπως π.χ. Για να βγεις σε ένα κεντρικό δρόμο, ενώ μπορείς να στρίψεις δεξιά στον πρώτο κάθετο που θα βρεις και να αποφύγεις το φανάρι, αυτό προτιμά να σε φτάνει στη διασταύρωση με το φανάρι και να στρίβεις μετά δεξιά, να τρως δηλαδή την καθυστέρηση στο φανάρι.
Ίσως αυτό συμβαίνει μόνο στην επιλογή "Προτεινόμενης" διαδρομής. Αν επιλέξεις "Συντομότερη" ή "Οικονομικότερη" πιθανότατα αυτό να αλλάζει. Θα το δοκιμάσω.
Δεν πρόκειται να βάλω χέρι στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου, ψάχνω κάποια φωτάκια με αισθητήρες κίνησης που λειτουργούν με μπαταρίες (για το ντουλαπάκι τουλάχιστον) και τα οποία σκέφτομαι να τρυπώσω κάπου ώστε να μην φαίνονται...
Αν ηλεκτροδοτήσεις κάποια συσκευή από την μπαταρία η τον αναπτήρα δεν νομίζω ότι θα υπάρξει πρόβλημα. Θα κοιτάξω και εγώ στην εδώ μεγάλη αγορά για φωτάκια και θα σε ενημερώσω αν βρω κάτι ενδιαφέρον. Προς το παρόν έχω εντοπίσει ένα armrest, λασπωτήρες και σετ χρωματισμού ταμπλώ. Πολυ φτωχό δεν είναι?
Χαιρετώ την παρέα.
Είμαι κάτοχος από το 2012 τον Ιούνιο από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν.
Από οικονομία δεν τα πάει και πολύ καλά καθώς βλέπω 6,5 -6.8 μόνο για πόλη.σε ταξίδι νορμάλ στα 120 περίπου 5.3 αν και συνήθως κινουμε στα 140 με τον πλοηγό και καταναλώσει λίγο κάτω από 6.για μένα οικονομικό δεν το λες.
Όσο για στροφές βουνό κτλ εμένα μου αρέσει σπάνια να βάλω 2α παίζω με 3η 4η.από τελική έχω δει 197 σε κατηφόρα. Γενικά είμαι ευχαριστημενος με το αυτοκίνητο εχε απίστευτους χώρους και τεράστιο πορτμπαγκάζ αν και δεν του φαίνεται (το σεντάν έχω)
Στα μείον είναι τα λαμπάκια πίσω και στο ντουλαπάκι,δεν φωτίζουν τα μπουτον για τα παράθυρα,θα ήθελα κάποιες ενδείξεις όπως θερμοκρασία νερού και πληροφορίες για την τουρμπίνα(αυτό το έλυσα με το πρόγραμμα turqe στο smartphone)
Τέλος θα ήθελα λίγο διαφορετική χαρτογράφηση,ψοφάει πολύ μετά τις 3-3500 rpm.
Το μόνο πρόβλημα που έβγαλε ήταν το dpf.αν και η χρήση πετρελαίου είναι αποκλειστικά v power.ευτυχώς την γλίτωσε με την αντιπροσωπία που με την ευκαιρία εκανε update σε 4εγκεφαλους και έσβησε η βλάβη.είδα και κάποιες διαφορές από τότε.το βελάκι για αλλαγή σχέσης ανάβει νωρίτερα,και άλλαξε η πίεση στην τουρμπίνα από 1,3 με overboost 1,4.τώρα κάποιες φορές δουλεύει 1,4 με over boost 1,5.
Να προσθέσω ότι φοράω φίλτρο kn και έχω ξηλώσει το καζανάκι.
Στα δύο χρόνια σου άναψε λαμπάκι για το καύσιμο; Κατάλαβα τι πετρέλαια κυκλοφορούν στην αγορά.
Πάντως δοκίμασε να αλλάξεις βενζινάδικο...
Το αμάξι δεν είναι οικονομικό και παρότι το'χω μόλις ένα μήνα βλέπω πως η κατανάλωση σιγά σιγά αυξάνει με το ίδιο στυλ οδήγησης. Στην πόλη τα νούμερα κατανάλωσης είναι και σε μένα τα ίδια. Στο ταξίδι με συντηρητική οδήγηση (120 km) το έριξα μέχρι 4.8 lt.
Με τα λαμπάκια ψάχνω ακόμα λύσεις...
απο καυσιμο βαζω αποκλειστηκα shell v power απο ιδιο πρατηριο αλυσιδας και οχι ιδιωτη
εχω 3-4 φορες απο αλλου και οταν αναψε το dpf εβαλα παλι shell v power απο αλλο πρατηριο ιδιωτη μετα απο λιγο αναψε ,δεν ξαναπηγα ποτε .
με ποια λαμπακια εχεις προβλημα;
εχω ξενον και led λαμπες στις ψειρες και εχω μονιμος ενα σφαλμα για τα φωτα πορειας και τις ψειρες τις καιει συνεχως
Οσο η θερμοκρασία του περιβάλλοντος μειώνεται τόσο η κατανάλωση αυξάνει. Το χειμώνα έχουμε αυξημένη κατανάλωση. Για τα φωτάκια, τη λύση ίσως τη δώσουν οι Κινέζοι. Στα κινέζικα μαγαζιά,η στο παζάρι του Σχιστού αν είσαι στην Αθήνα, θα βρεις μπρελόκ-φακό με τρια led επαναφορτιζόμενο με φωτοστοιχείο, 1 Ευρώ, ιδανικό για το ντουλαπάκι και φακό-μπαλαντέζα με 9 led (<4 Ε) που λειτουργεί με 3 ΑΑΑ για την καμπίνα σε ανεκτό μέγεθος και χρώμα μπλέ.
panos που τις βλέπεις αυτές τι τιμές πίεσης της τουρμπίνας, πως τις ρυθμίζεις και ποιό καζανάκι έχεις ξηλώσει? Το φίλτρο kn είναι το dpf? Σαν εμπειρότερος φώτισε μας! Για καύσιμο βάζω μόνο V-Power από εταιρικό πρατήριο. Εχω κατεβάσει τη λίστα των εταιρικών όλης τη χώρας και όπου βρεθώ επιλέγω το πλησιέστερο. Ταξιτζήδες μου έχουν πει ότι κάθε τρία γεμίσματα με V-Power πρέπει να ακολουθεί ένα με απλή! Δεν με έπεισαν.
Καλησπέρα κι από μένα. Είμαι στην τελική ευθεία για την απόκτηση του aveo sedan ltz. Διαβάζω αυτά που γράφετε περί οικονομίας και λίγο χαλαστηκα είναι ή αλήθεια.. Γενικά είστε ευχαριστημένοι ως τώρα με την επιλογή σας; Έχω την εντύπωση πως για τα λεφτά του πάντως και σε σχέση με αυτά που προσφέρει, είναι οτι καλύτερο κυκλοφορεί, δεν είναι έτσι; oli το armrest το έχεις παραγγείλει, εφαρμόζει καλά; αν ναι στείλε σε παρακαλώ το link. Έχω δει κι εγώ κάποια αλλά δεν είμαι σίγουρος για την εφαρμογή τους.
Επίσης, ή τιμή στην Αθήνα έχει τόσο μεγάλη διάφορα με της Θεσσαλονίκης; Σχεδόν 16000 μου λένε τελική τιμή με πινακίδες, έξοδα φακέλου κλπ.
Καλώς 'ήλθες στην παρέα Christos!! Θα σου να το έλεγα να το πάρεις με κλειστά μάτια αν είσαι σίγουρος ότι θέλεις diesel! Εχω αναφέρει σε προηγούμενο post ότι με υγραέριο έχεις μεγαλύτερη οικονομία (σε χρήματα) όσο η τιμή του παραμένει στα τωρινά επίπεδα. Οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης στην Ευρώπη είναι εξωπραγματικές γιατί γίνονται με ελαφρωμένα αυτοκίνητα, μικρά και υπερφουσκωμένα λάστιχα και άλλα τεχνάσματα. Με τιμές καυσίμου του περασμένου καλοκαιριού και συντηρητική οδήγηση 6Ε/100 km. Το sedan έχει τεράστιους χώρους και είναι πιο "αυτοκίνητο". Για το armrest επειδή βρίσκομαι στο εξωτερικό λόγω όγκου θα το παραγγείλω από την Ελλάδα όταν επιστρέψω. Θα το βρεις στο e-bay σαν Chevrolet Sonic armrest. Αν μου επιτρέπεται να μιλήσω και για τους υπόλοιπους της παρέας είμαστε ικανοποιημένοι! Οσο για την τιμή θα μας πει ο PowerUderneath που έκανε την πιο πρόσφατη αγορά. 16000 είναι πολλά, εγώ πλήρωσα 14180 με το κλειδί στο χέρι για την ακριβότερη έκδοση πριν 7 μήνες. Go ahead!